Veelgestelde vragen
Navigeer direct naar het juiste onderwerp om zo snel mogelijk antwoord op je vraag te krijgen.
➤ Abonnement
➤ Bestellen & betalen
➤ Levering & verzendkosten
➤ Opzeggen
➤ Retourneren & annuleren
➤ Overig
.
Abonnement
Hoe kan ik een abonnement bestellen?
Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! Op webshop.wildvanfreek.nl vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten. Liever telefonisch een abonnement afsluiten? Neemt dan contact op met onze klantenservice via +(31)73 85 000 41.
Wat kost een abonnement op Wild van Freek?
- Een Jaar | Basis abonnement (13 nummers: 12 reguliere edities en 1 extra dik nummer) op Wild van Freek kost standaard € 61,50.
- Een Jaar | Extra abonnement (15 nummers: 12 reguliere edities, 1 extra dik nummer én 2 vakantiespecials) op Wild van Freek kost standaard € 71,50.
Op webshop.wildvanfreek.nl vind je ons huidige aanbod en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten. Alle bovengenoemde prijzen zijn gebaseerd op automatische incasso.
Kan ik een abonnement cadeau geven?
Ja, al onze abonnementen kun je cadeau geven aan iemand. Bij het afrekenen van het abonnement kun je eenvoudig aangeven voor wie het abonnement is en vervolgens kun je zelf de betaling voldoen. In de webshop worden abonnementen aangeboden die automatisch stoppen en abonnementen die makkelijk opzegbaar zijn via onze klantenservice. Je abonnementsvorm kun je ook altijd terugvinden in de bevestigingsemail van het abonnement.
Kan ik mijn abonnement in de toekomst laten ingaan?
Ja, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Via de webshop is het niet mogelijk om een ingangsdatum te kiezen. Kijk in onze verschijnplanning voor de verschijningsdata van de edities.
Kan ik een abonnement bestellen voor in het buitenland?
Abonnementen voor Nederland en België kunnen rechtstreeks via de webshop besteld worden. Abonnementen voor andere landen kunnen via onze klantenservice worden afgesloten. Voor verzending naar andere landen worden verzendkosten in rekening gebracht.
Ik heb geen welkomstmail ontvangen.
Het kan zijn dat de bevestigingsemail in je spam inbox terecht is gekomen. Als je meer dan 60 minuten geleden hebt besteld en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wanneer krijg ik mijn eerste nummer?
Als je een abonnement bestelt, ontvang je een bevestiging van je bestelling met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. De verschijningsdata zijn ook beschikbaar op de verschijnplanning.
.
Bestellen & betalen
Hoe kan ik een abonnement bestellen?
Je kunt een abonnement bestellen via onze webshop of door te bellen met onze klantenservice via +(31)73 85 000 41.
Online bestellen lukt niet. Wat nu?
Wellicht is er een internetstoring. Neem voor de zekerheid contact op met onze klantenservice via +(31)73 85 000 41. Zij kunnen dan controleren of de bestelling is binnengekomen.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
Het kan zijn dat de bevestigingsemail in je spam inbox terecht is gekomen. Als je meer dan 60 minuten geleden hebt besteld en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik Wild van Freek ook in de winkel kopen?
Wild van Freek is ook verkrijgbaar in de supermarkt of boekhandel. De edities zijn ook los te koop in onze webshop.
Hoe betaal ik in de webshop?
Er zijn drie verschillende betaalopties in onze webshop.
1. iDeal: met deze betaalmethode betaal je direct via je eigen Nederlandse bank door middel van internetbankieren.
2. Apple Pay: met deze betaalmethode betaal je direct via je eigen bank door middel van Apple’s mobiele betaaldienst.
3. Bancontact: met deze betaalmethode betaal je direct via je eigen Belgische bank door middel van internetbankieren.
Bij een doorlopend abonnement betaal je de vervolgtermijn altijd via automatische incasso.
Ik woon niet in Nederland. Hoe kan ik dan betalen?
Indien je een Nederlandse bankrekening hebt, kun je betalen met iDeal of Apple Pay. Wanneer je een Belgische rekening hebt, kunt je gebruikmaken van Bancontact of Apple Pay.
Heb je een vraag over een rekening?
Neem contact op met onze klantenservice via telefoon, email of Facebook Messenger.
.
Levering & verzendkosten
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Voor losse edities en producten geldt een levertijd van ongeveer 3 werkdagen. Wegens drukte bij onze vervoerder kan dit iets langer duren. Abonnementen worden elke 4 weken thuisbezorgd volgens de verschijnplanning.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
De verzendkosten voor producten bedragen €1,95 voor een brievenbuspakje en €4,75 voor een pakket. In het winkelmandje wordt automatisch berekend hoeveel verzendkosten je voor je order betaalt.
Wanneer ontvang ik het winter- en zomerboek van mijn Jaar | Extra abonnement?
Het winterboek wordt eind november verzonden en het zomerboek half juni. Kijk voor meer informatie in de verschijnplanning.
Hoeveel verzendkosten betaal ik voor een abonnement?
Voor abonnementen binnen Nederland en België betaal je geen verzendkosten. Voor verzending buiten Nederland en België worden wel verzendkosten in rekening gebracht. Neem contact op met onze klantenservice meer informatie.
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Klik hier om naar jouw eigen omgeving te gaan en kies voor ‘bezorgadres wijzigen’.
Geef je adreswijziging tenminste 2 weken voor verschijndatum van de volgende editie door, dan verhuist je tijdschrift op tijd mee. Als wij de adreswijziging later ontvangen, kunnen wij niet garanderen dat de eerstvolgende editie al op het nieuwe adres wordt geleverd.
.
Opzeggen
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Na de eerste abonnementsperiode is het abonnement per maand opzegbaar, met een opzegtermijn van een maand.
Vul dit formulier in om je abonnement op te zeggen.
Waar vind ik het relatienummer?
Het relatienummer staat in de bevestigingsemail en op de adresdrager van het tijdschrift. Op de adresdrager staat boven de adresgegevens twee nummers; het eerste nummer is het relatienummer.
Tot wanneer loopt mijn abonnement?
In de bevestigingsemail van de order staat de beëindigingsdatum van het abonnement. Ook staat hier vermeld of het abonnement doorloopt tot wederopzegging of automatisch stopt. Voor vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Stopt mijn abonnement automatisch of is het doorlopend?
Na het bestellen van een abonnement, ontvang je een bevestigingsemail. Hierin staat of het abonnement automatisch stopt of doorlopend is.
Hoe zet ik mijn huidige abonnement om in een ander abonnement?
U kunt het abonnement snel en kosteloos omzetten naar een National Geographic Junior abonnement (of een andere Blink titel). Klik hier om naar jouw eigen omgeving te gaan en kies je nieuwe tijdschrift via ‘overstappen naar een andere titel’. Of neem contact op met onze klantenservice per telefoon: +31 (0)73 85 000 41 of per e-mail: service@wildvanfreek.nl.
.
Retourneren & Annuleren
Kan ik mijn product(en) terugsturen?
Je kunt alle artikelen binnen 14 dagen gratis retourneren. Na de verwerking van de retourzending ontvang je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug.
Hoe kan ik mijn product(en) terugsturen?
Als je een artikel wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon, email of Facebook Messenger om het retour aan te melden.
Indien je je product terugstuurt, zal het product met alle geleverde toebehoren én in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Bij schade aan de tijdschriften wordt de waarde per tijdschrift van € 4,25 in rekening gebracht.
Download hier het herroepingsformulier in PDF-formaat. Je hebt Adobe Reader nodig om de PDF te openen. Dit programma kun je hier gratis downloaden.
Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn product(en) terugstuur?
Zodra wij het product hebben ontvangen, wordt het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen op je rekening teruggestort. Afhankelijk van je bank kan het soms wat langer duren voordat je dit op je rekening ziet. Als je nog niet hebt betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen bij ontvangst van het product.
Ik wil mijn bestelling annuleren.
Heb je een bestelling van een product of abonnement gedaan, maar was het niet de bedoeling of wil je het product/abonnement toch niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen de bestelling kosteloos voor je annuleren.
Mijn product is beschadigd.
Indien het product beschadigd is neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.
.
Overig
Hoe zorgt Wild van Freek B.V. ervoor dat haar websites veilig zijn voor mijn kind(eren)?
Wild van Freek B.V. stemt de opzet en de beveiliging van haar websites steeds precies af op de leeftijdsgroep waarvoor de website is bedoeld. Ook ergonomisch gezien zijn de websites zo opgezet dat kinderen niet vaak hoeven te klikken.
Ga naar wildvanfreek.nl
Andere vragen?
Staat je vraag er niet bij? Stuur een email naar klantenservice@wildvanfreek.nl, bel via +(31)73 85 000 41 of stuur een bericht via Facebook Messenger. Onze klantenservice is iedere werkdag bereikbaar tussen 09.00 en 13.00 uur.