Veelgestelde vragen
Direct zelf regelen
Waar kunnen we je mee helpen?
Betaling
Hoe kan ik betalen?
Je kan betalen met iDeal, Bancontact, Apple Pay of Google Pay.
Heb je een doorlopend abonnement? Dan wordt de eerstvolgende betaling (na de actieperiode) automatisch afgeschreven van je bankrekening.
Ik heb geen bevestiging gekregen. Is mijn betaling wel gelukt?
Check eerst je spam inbox, soms belandt de bevestigingsmail daar. Heb je na een uur nog steeds niks ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag!
Ik heb een kortingscode. Hoe zet ik die in?
In je winkelmandje kun je de kortingscode invoeren. Klik op ‘Heb jij een kortingscode?’, vul de code in en klik op ‘Toepassen’. De korting wordt dan direct verrekend.
Vragen over je rekening?
Als abonnee kun je je rekening eenvoudig downloaden in je eigen omgeving. Heb je hier een vraag over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Bezorging
Kan ik het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen?
Ja, tijdens het afrekenen kun je zelf het bezorgadres van je abonnement kiezen. Heb je al een abonnement? Dan pas je het bezorgadres eenvoudig aan via je eigen omgeving.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Losse edities en producten worden binnen 3 werkdagen verzonden*. Heb je een abonnement? Dan ontvang je jouw tijdschrift elke maand volgens de verschijnplanning.
*Tijdens drukke periodes bij PostNL kan de bezorging iets langer duren.
Mijn tijdschrift is niet bezorgd. Wat nu?
Soms kan de bezorging door PostNL wat vertraging oplopen, waardoor je tijdschrift een paar dagen later komt.
Heb je het laatste nummer niet ontvangen? Je kunt eenvoudig een nieuwe verzending aanvragen via ‘bezorgklacht doorgeven’ in je eigen omgeving. We zorgen ervoor dat je het ontbrekende nummer binnen 7 werkdagen alsnog in de bus hebt.
Wanneer ontvang ik het vakantie- en winterboek?
Heb je een “Extra” abonnement? Dan is het vakantie- en winterboek inbegrepen. Het vakantieboek wordt in juni verstuurd en het winterboek in november. Wil je precies weten wanneer? Check de verschijnplanning voor meer details.
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Ga hiervoor naar je eigen omgeving en kies ‘bezorgadres wijzigen’. Geef je adreswijziging tenminste 2 weken voor de verschijndatum van de volgende editie door, dan verhuist je tijdschrift op tijd mee.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen Nederland betaal je 1,95 voor een brievenbuspakje en 3,95 voor een pakket (gratis verzending vanaf 25,-).
Voor bestellingen naar België betaal je 3,95 voor een brievenbuspakje en 4,95 voor een pakket.
Opzeggen
Kan ik overstappen naar een ander tijdschrift binnen mijn abonnement?
Ja, tijdens je abonnementsperiode kun je gratis overstappen naar een ander tijdschrift van Blink. Ga hiervoor naar je eigen omgeving, klik op ‘overstappen naar een andere titel’ en kies uit Bobo, Okki of National Geographic Junior.
Wat gebeurt er als ik mijn abonnement niet op tijd opzeg?
Geen zorgen. Na de actieperiode kun je je abonnement altijd stopzetten of omzetten naar een andere titel. Zelfs als het bedrag al is afgeschreven, helpen we je graag verder. We zorgen ervoor dat het resterende bedrag netjes wordt teruggestort.
Tot wanneer loopt mijn abonnement?
De einddatum van je abonnement vind je in de bevestigingsmail. Daar staat ook of het abonnement automatisch stopt of doorloopt tot wederopzegging.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Na de eerste abonnementsperiode is het abonnement per maand opzegbaar, met een opzegtermijn van een maand.
Vul dit formulier in om je abonnement op te zeggen.
Retourneren & annuleren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je hebt 14 dagen de tijd om je producten gratis terug te sturen.
Hoe stuur ik mijn bestelling terug?
Stuur het product in originele staat (onbeschreven en onbeschadigd) terug. Vul het herroepingsformulier in en stop het bij je retourzending. Stuur het pakketje vervolgens naar:
Blink Media
Inzake RETOUR ivm ZICHTTERMIJN
Antwoordnummer 11050
5200 VC ‘s-Hertogenbosch
Het is niet nodig om postzegels te plakken.
Zodra we je retour hebben verwerkt, krijg je het volledige aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) terug. Mocht het product beschadigd zijn, dan kunnen we helaas niet het volledige bedrag terugbetalen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je iets besteld, maar ben je toch van gedachten veranderd? Laat het ons binnen 2 weken weten via de klantenservice. We annuleren je bestelling dan gratis voor je.
Mijn product is beschadigd. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem contact op met onze klantenservice, dan lossen we het voor je op.
Overig
Andere vragen?
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.